SANT JORDI 2018

Diu la llegenda...

... que cada 23 d'abril, al barri de Can Clos i concretament a la seva escola, es celebra la Diada de Sant Jordi. Avui, no podia ser d'una altra manera i així ho han celebrat.



Els alumnes guanyadors han anat pujant a l'escenari per llegir els seus escrits.





Per últim tots els guanyadors s'han fet una foto amb el seu premi, més que merescut!!!





Nosaltres també hem pujat a l'escenari per fer-nos una foto amb els guanyadors del nostre cicle.


 Enhorabona a tots els participants!!!




Comentaris

  1. Es divertit perquè pots fer poemes,contes i acròstics.
    M'ha agradat quan van dir que vaig guanyar jo.
    M'ho he passat molt bé!

    ResponElimina
  2. M'agradat molt perque he pugut escoltar el trebasll de molts companys.
    M'ho he passat molt bé!!

    ResponElimina
  3. Em va agrada aquell dia perque tambe va ser al meu aniversari.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CICLE SUPERIOR

Enigma nº 5

RACONS DE MATEMÀTIQUES